Desitja realitzar la seva consulta, suggeriment o reclamació en nom de:

*Camps obligatoris

Empresa Particular

MOTIU:

Consulta
Suggeriment
Reclamació

TIPUS:

* A TRAVÉS DE QUIN CANAL DESITGES REBRE LA INFORMACIÓ?

Responsable de l'tractament: FUNDACIÓ LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓ. Finalitat de l'tractament: Donar resposta a la consulta sol·licitada, valorar el suggeriment aportada o gestionar la reclamació realitzada per l'interessat. Se li informa que, per la seva seguretat i control de qualitat de l'servei, les trucades telefòniques que mantingui amb els nostres operadors podran ser gravades. Destinataris de la informació: Les seves dades no seran cedides a tercers, llevat que hi hagi una obligació legal. Només seran tractades per col·laboradors de la FUNDACIÓ LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓ per gestió de la pàgina web i tractament estadístic. I, en cas que l'interessat ho desitgi, es transferiran les seves dades per a l'enviament d'informació comercial de la FUNDACIÓ LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓ. Drets dels usuaris: L'interessat podrà exercir gratuïtament els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació de l'tractament i portabilitat de les dades, tal com es descriu a la informació addicional. Aquesta informació, es mostra en el següent enllaç: clàusula de protecció dades.

No desitjo rebre informació comercial fins i tot per correu electrònic, correu postal, telèfon o SMS i, de manera personalitzada, informació sobre productes i serveis de la Fundació Laboral de la Construcció, basada en l'elaboració de perfils sobre el meu comportament i les meves preferències personals. Autorizo recibir información comercial incluso por correo electrónico, correo postal, teléfono o SMS y, de manera personalizada, información sobre productos y servicios de la Fundación Laboral de la Construcción, basada en la elaboración de perfiles sobre mi comportamiento y mis preferencias personales.

Conforme a la Ley 34/2002 (LSSICE), se le informa de que usted puede revocar en cualquier momento el consentimiento prestado para la recepción de comunicaciones comerciales por vía electrónica, oponiéndose al tratamiento de sus datos, dirigiéndose a seguridaddedatos@fundacionlaboral.org.

Introdueixi el resultat de l'operació:

Pulse para recargar imagen =